Info
Šití na přání & E-shop
Oriclo funguje na dvou principech. Jednak si můžete nechat u nás ušít oblečení na přání/na míru, a jednak si můžete vybírat v klasickém e-shopovém řešení v konfekčních velikostech. Na e-shopu najdete jak normální, tak kojicí, těhotenské a nosicí oblečení.
Jak funguje objednávání?
Vyberte zboží, klikněte na Koupit a zadejte objednávku přes Kontaktní formulář.
Poté potvrdím objednávku, případně domluvíme podrobnosti.
Lze se domluvit skoro na všem. Upravíme míry, vybereme případně jiné vzory, atd. zkrátka nešiji konfekci :-)Zpracování objednávky mi trvá 5-10 pracovních (od připsání platby na účet).
Doprava a platba
osobně na adrese V Obůrkách 264, Tuklaty, 250 82 ZDARMA
Balíkovna 65,-Kč
Zásilkovna 79,-Kč
Zásilkovna do ruky 115,-Kč
Není možné platit dobírkou! (vzhledem k šití na zakázku).
Reklamace/vrácení zboží
Zakázkové krejčovství je šití na míru, dle požadavků zákazníka. Vycházím z informací, které jste zadali při objednávce. Z tohoto důvodu není možné vracet nebo reklamovat zboží z důvodu špatné velikosti, vzoru, střihu či materiálu, pokud vše odpovídá zadání.
Máte právo reklamovat výrobek tehdy, pokud je zřejmý kaz na materiálu nebo pokud došlo k pochybení při šití a vada se přímo vztahuje k výrobnímu procesu (špatné sesazení švů, povolení nitě, aj.).
Reklamace
V případě oprávněné reklamace vám dle předchozí domluvy :
po zaslání vadného zboží zpět vrátím peníze za reklamovanou objednávku v plné výši + proplatím náklady na dopravu v nejnižší variantě
po zaslání vadného zboží provedu jeho opravu či zašlu náhradní zboží a proplatím dopravu
proplatím vadné nebo chybějící položky vaší objednávky
nebo zašlu bezplatně jiné náhradní zboží
Reklamaci vyřídím v zákonné lhůtě 30ti dnů.
Reklamované zboží nesmí vykazovat známky používání.
Vracení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
V případě vrácení zboží bez udání důvodu v zákonné lhůtě do 14 dnů od doručení objednávky vám bude po zaslání zásilky zpět ke mně vrácena vaše platba za objednávku (cena zboží včetně poštovného) do 3 pracovních dnů ode dne zpětného přijetí zásilky. Jedná se o zboží, které nebylo šité na míru (plenky, přebalovací potřeby...). Zboží vytvořené nebo upravené na zakázku není možné bezdůvodně vracet, je však samozřejmě možné jej reklamovat v případě vady nebo vyhotovení neodpovídajícího objednávce!!!
Obchodní podmínky
